3 de xuño de 2015

Ramón Otero Pedrayo

Por Ana Paredes, Laura Reija e Miguel Silva


5 comentarios:

Anónimo dixo...

Natalia Mosquera Pérez:
Na miña opinión, a estructura do programa está ben realizada, xa que conta cun inicio, un nó e un desenlace.
Pareceme atractivo o feito de mezclar as preguntas da entrevista con pequenas explicacións, o que fai que non sexa tan monótono como o pode ser a entrevista en si.
Gustaríame destacar tamén o facer a entrevista en primeira persoa. Grazas a isto, permítennos poñernos na pel da outra persoa.
Como posible mellora, tocaría o tema da voz ou do son, xa que está un pouco distorsionado e non permite entender ben o que din nin os entrevistadores nin o entrevistado.
Ámba-las dúas partes, empregan unha linguaxe culta, outra cousa a destacar xunto o contido, que me parece bastante adecuado.

Anónimo dixo...

Adán Carballido Bouzas:
O programa na miña opinión, ten unha estructura moi ben realizada, xa que conta cun inicio, un nó e un desenlace.
Pareceme moi interesante o feito de mezclar as preguntas da entrevista con pequenas explicacións, que fan que sexa máis divertido e máis sinxelo aprendelo.
A entrevista destaca tamén o de facer a entrevista en primeira persoa. Grazas a isto, permítennos poñernos na pel da outra persoa.
Como posible mellora, tocaría o tema da voz ou do son, xa que está un pouco distorsionado e non permite entender ben o que din nin os entrevistadores nin o entrevistado.
Ámba-las dúas partes, empregan unha linguaxe culta, outra cousa a destacar xunto o contido, que me parece bastante adecuado.

Anónimo dixo...

Iria De Francisco Rubinos Nº10 4ºA
O programa en xeral ten unha moi boa estructura xa que conta cun inicio no que se presenta o programa, un nó no que se desenvolven os contidos e un desenlace,no que despiden aos oíntes.
Respeto aos contidos eu creo que están moi completos e o feito de mesturar pequenas explicacións coas preguntas da entrevista e un xeito de amenizar o programa.
Eu melloraría o tema da voz e o son xa que en ocasións non se escoita moi ben e isto dificulta que os oíntes poidan entender ben as explicacións.
Utilizan un vocabulario correcto,culto e axeitado.
Paréceme un moi bo traballo por parte dos meus compañeiros.

Anónimo dixo...

A estrutura do programa foi excelente. Ao principio estibo todo tranquilo, logo se foi animando. O unico problema foi o audio.
Eu diría que puxeron todos os contidos necesario no programa.
Usaron un linguaxe suave e tranquilo, ao principio. Despois, pouco a pouco, usaron un linguaxe máis animado. E non se puseron nerviosos durante todo o traballo.
Na miña este traballo foi excecelente, para un nove.

Anónimo dixo...

Laura Blanco Otero:
Na miña opinión o programa realizado polos meus compañeiros está estructurado axeitadamente, ten un inicio, un nó e desenlace.
Gustoume a forma que teñen de entrevistar xa que mesturan as preguntas cas explicacións do contido.
Eu melloraría o son xa que ás veces non se escoita de todo ben e isto desfavorece ao oínte para poder comprender as explicacións.
O vocabulario é culto e moi ben empregado.
Este traballo está moi ben realizado.